mandag 26. november 2012

Julefrokost

....som betyr julebord på norsk (det er altså ikke om morgenen som bl.a min bror trodde. Hehe)

Det var med Kims firma vi var med, så det var hyggelig å møte de nye kollegaene hans (han begynte der i august).

Vi startet med en gang Le Mang goCart kjøring. Kim kom på 2.plass, jeg kom på plass nr chock. Trodde faktisk ikke jeg var så dårlig til å kjøre :/ Men kunne bare ikke finne ut av de svingene. I dag og spessielt i går har jeg vært sååå øm i kroppen, kunne knapt løfte hendene. Hehe.

Etterpå var det en lekker stor julebuffet, med masse god vin og noen kammer øl. Kjempe koselig!
Til sist var det bowling, og det gikk heldigvis litt bedre :) og der kom mer innabords, chefens kone fikk også strike da en rød kegle kom først og vant en omgang shots til alle :)

Da vi var ferdig dro de fleste hjem, men Kim og jeg dro med chefen og konen videre i byen i Esbjerg på Underground, veldig koselig plass med live musikk :)
Jeg og konen fikk danset et par ganger.

Alt i alt veldig koselig julefrokost!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar