lørdag 9. februar 2013

Doktor fisk og Hot Stone massage

Her i Esbjerg er det noe som heter Sweetdeal Deal. Forskjellige virksomheter ect som igjennom sweetdeal Deal selger noen gode tilbud.

Min vennine og jeg hadde altså kommet til å kjøpe en time i et basseng med masse doktor Fisk!! Og 20 minutters hot Stone massage!

Det var deilig!!! For meg var det faktisk meget grænse overskridende å gå opp i et lite basseng fult av fisk!! ....for er egentlig veldig redd for fisk... Første foten min kom meget fort opp da den første fisken "bet" på og tenkte jeg kommer aldri opp i. Heldigvis var min vennine mye tøffere og jeg kom tilslutt opp i. Men for en følelse! Det var som om hele kroppen satt i en vibrator! Hehe. Det ble heldigvis fort meget behagelig og vi nød det bare med en hyggelig tøse snakk i bassenget, ikke minst litt bryllup snakk da hun for nylig er blitt forlovet. Gøy!

Etter en time der fikk vi hot Stone massage!! Det var deilig! Deilig varme sten som de masserte rundt med!

En super hyggelig jente dag!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar