lørdag 2. juli 2011

Jeg er MARKEDSFØRINGSØKONOM

Den store dagen var der, tirsdag 21. juni 2011 kl: 09.00, da jeg skulle opp til den siste og avgjørende eksamen! Jeg skulle opp å forsvare min hovedopgave, som jeg valgte å skrive i samarbeide med min praktikplass, hovedopgaven som jeg mer eller mindre har sittet med siden januar!

Herregud hvor nervøs jeg var, jeg har virkelig tenkt på denne eksamen iallfall den siste gode måned 24/7! Prøvd å ta meg sammen til å lese, men har ikke visst hvor jeg skulle begynne og hva jeg skulle lese. Enn har jo ikke gått skole, så det var jo ikke noe direkte pensum!

Iallfall jeg sto opp tidlig og fikk noe av det "finere" tøj på og noen litt høj hela sko, så jeg kanskje kunne prøve å føle meg litt selvsikker. Kom inn og hilste på min lærer også sensor, prøvde å vise godt humør og være proffesionell og delte noen papirer ut, og viste min presentasjon, og ble så "avhørt" i ca 20 min! De gikk fort de minuttene! Kom ut og skulle så vente på min karakter og syntes det gikk en evighet (noe av foklaringen visste seg også at sensoren hadde fått en telefon i mens. hehe). Kom inn og ba dem bare si om jeg hadde bestått! Og det hadde jeg!!!! Wee, kiloene og tyngden falt av meg! Total merkelig! Jeg er ferdig!! Hehe... Smilet har stått printet i mitt ansikt hele dagen!!

Hadde også en scanning/ultralyd kl 13.00 og fikk se min lille baby, fortsatt like frisk, fin og vilter. For en lykke!!

Det gjorde meg nesten ingenting å være på jobb denne dagen (selv om jeg godt kunne tenkt meg å være ute å ferie det. hehe). For en lettelse det hele er!! Hehe

Fredag 24. juni var det så dimissionen hvor vi fikk utdelt våres vitnemål til et finere arrangement på Musikkhuset i Esbjerg, sammen med noen andre linjer også. Hihi, mitt smil var fremme hele tiden, var helt øm i kinnene etter denne dag :) Kim var også stolt av meg, og det var gøy å se!!

Etter arrangementet på Musikkhuset var det middag på skolen, en ikke så allerværst buffet. Etterpå var det stor fest i kjelleren. Jeg valgte så å forlate min deilige klassekamerater omkring klokken 22. tiden da alkoholen var ved at inntreffe dem, og jeg satt helt forferdelig i en super myk sofa, så fikk litt puste promeler av min voksende mage. Haha.. Men det er ingen tvil om at denne gjengen vil fortsette og møtes en gang i blant til "some catching up" :)


Takker dem også for 2 år super godt samarbeide og gode prosjekt lavninger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar