lørdag 2. juli 2011

Gjesterom/værelse

Den første "offring" er gjort som kommende foreldre. Hehe.. Min fantastiske kontor er blitt offret til gjesterom, da det andre rom som før var gjesterom nå skal være barnerom og "puslerom". Det så ikke bare bare å gå i gang med, det tok lang tid å gå igjennom de to rommene med sortering og kasting. Hehe.. Det ryker en del kasser opp på loftet ja, så Kim har også var i full gang med å lave litt "gulv" på loftet så det var plass til det hele! Hehe.. Jeg tør ikke å gå opp å se en gang. Hehe, så håper han har litt styr på det der oppe så vi kan finne julepynt, og noen av skoene som han har "tvingt" meg til å sortere i. Hehe... I følge Kim har jeg ALT for mange sko... Men syntes ikke alle mannefolk at vi kvinner har for mange sko? hehe... 

Setter inn før og etter bilde :) (barnerommet er slett ikke lavet til enda, det er foreløpig mer "opbevarings rom" til alle barnesakene som vi kjøper underveis og små gaver ol. vi får rundt forbi :) )


Ikke helt ferdig meeen... ;)


Det er viktig for meg at familie og venner har en plass hos meg å sove, og vite at de alltid er velkommen! Og ikke skal til å finne hotel osv osv, og bruke mye penger på overnatting! Elsker besøk og savnet er jo også ekstra stort når jeg nå bor i Danmark, så lang vekk fra dem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar