onsdag 4. januar 2012

Godt Nytt År



Julen var fantastisk, og selve juleaften var bare super koselig! Det hang sokk til oss alle tre fra nissen da vi voknet, og fikk godteri og en liten gave. Phillip fikk "vogn" skilt med navnet hans, samt både det norske og danske flagg (samme som lille Vilde har).


Phillip sov sødt han, han var ikke redd for nissen!
Gavene juleaften var overveldende, kjempe mange fine gaver til både mor, far og barn! Faren fikk bl.a sin etterlengtede Play Station 3 og spill! Moren fikk det høyt ønskede spjelreflekscamera fra Canon (så nå blir det tatt mange fine bilder, kan tydlig se forskjellen!) Så vi var bare super fornøyde!

1. juledag var bare hygge hjemme, 2. juledag hadde mamma og de besøk fra en gammel kamerat og hans partner, samt de også var der for å se Phillip!

4. juledag hadde jeg bursdag! Igjen fikk jeg mange fine gaver! Kim og jeg hadde oss en hyggelig tur på Arendal senter, mens mormor var litt barnevakt. Til middag kom mine to kusiner med partnere til middag, hvor de ble helt til midnatt den dagen, hvor vi total hygget med mange spill, og egenkomponert spill med mange gøye spørsmål og quiz. Tusen takk til mamam og pappa, og farmor som gjorde dagen kjempe koselig med deilig middag, kaker og is, akkurat som da jeg var barn, med 25 lys på kaken også :)




Nytt Års Aften spiste vi en deilig middag hjemme med mormor, morfar og onkel Christian, før vi etterpå dro til noen av mine venner og feiret nyttårsaften. Kjempe koselig.




Håper alle kom like godt og hyggelig inn i 2012 som vi gjorde. 2012 kan nok ikke bli like fantastisk, mærkelig, uvirkelig og lykkelig som 2011, men kan tro vi gleder oss til å hygge oss som den lille familie vi nå har blitt :)


Det er ingen tvil om at det var Phillip som var den stilligste/cooleste på nyttårs aften!

1 kommentar:

  1. Før en tøffe gut på nyttårsafta:-D Åååååå! Håpe ej fe helse på na på sjikkelig en gong<3 Fine va du me:-*

    SvarSlett