onsdag 11. januar 2012

Going back to Denmark

Klokken er mange, men kan ikke ta meg sammen til å pakke helt ferdig! Har vært hjemme i nesten 3 uker, men tiden har bare flydd avsted så alt for fort. Har ikke stresset så mye denne turen, men er alikevel noen jeg gjerne skulle ha truffet, andre jeg skulle ha truffet mer og noen andre ting jeg gjerne skulle ha gjort! Håper jeg rekker en ordentlig tur til Norge igjen før jeg begynner å jobbe/finner en jobb, for da er det nok ikke bare, bare å få fri!


Meeeen skal vel også bli godt å komme hjem til sitt eget hjem, og komme i en ordentlig døgn rytme, haha.. Det er ingen hemlighet at min familie går sent i seng og sover lenge, så det har vært noen sene kvelder med hygge snakk. Koselig er det jo, men hardt med en sønn som ikke sover HELE natten, og gjerne vil opp litt tidlig! Haha..
Også er det hjem og planlegge barnedåp!  :) Så er jo ikke så lenge til familien kommer nedover!

Heldigvis får jeg en "mild" hjemreise, da Alexander blir med til Danmark, for så fredag fly fra Billund hvor han skal 1 måned til Indonesia/Malaysia, heldiggrisen!

Mange fikk også hilst på Phillip


.

Mammas kusine Stephanie fikk også hilst på Phillip! Hun satt med ham helt til han begynte å grine/græde. Hehe


Onkel Alexander finner alltid på noe spøyst!


Gjensynsgleden var også stor med Mormor! (ser kanskje ikke sånn ut på bilde, men han var så kul på nyttårsaften så måtte ha med bilde). Mormor var også flink til å hjelpe, hun fikk også en søvnløs natt da moren var på byen ;)


Gjensyn med den stolte Morfaren! Phillip gleder seg allerede til turer i Dyreparken, eller var det Morfaren som gjorde det?


Phillip fikk endelig mødt onkel Christian, det var stas!!



Onkel Bjørn, som også skal være Gudfar til Phillip


Gjensyn med min kusine Donna som skal være fadder


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar