torsdag 7. april 2011

en lang togtur

i dag har jeg gjort den største brøler. jeg skulle hjem fra ebsjerg til bramming jeg trodde toget gikk 1449 og da det ikke stod noen andre tog der hopet jeg på det eneste som stod der.  det stod også på det sporet det pleier. jeg kunne ikke se andre folk der men etter et par minutter begynte det og gå. til min store fortvilelse gikk det fort over i et utgangsspor også begynte ellers personellet og gjøre rent! jeg gikk mot de og ble mødt med et smil for de forstod jo godt hva som hadde skjedd. jeg kunne desverre ikke gå av da det er strenge regler mot å gå langs skinnene. så med et smil ble jeg bedt om at jeg nok bare måtte sette med ned og vente.  i en halv time! irriterende. det var rett utenfor stasjonen så ikke noe langt for meg å gå tilbake. kim ringte også akkurat i det toget kjørte at han var i byen så jeg kunne godt ha kjørt med han hjem! typisk så nå har jeg ikke så god tid alikavel. det er bare rett hjem og i det grønne kiwi tøj også på arbejd! hadde ellers håpet jeg sku få 15 på øyet  takk gud for at jeg har fri i morgen!  amen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar