søndag 10. april 2011

Happy birthday to...

...til blant annet verdens beste Nanna. (min bestemor)


Fikk en god og hyggelig 50 minutters telefonsamtale :) Hørtes ut som hun hadde hatt en veldig koselig dag, hvor ei vennine og familie hadde vært innom, og de også hadde hatt fantastisk vær i dag. Så det er jeg jo glad for å høre. Skulle litt ønske jeg bodde nærmere nå! Så hadde jeg også kjørt innom.

...og gratulerer så mye med 21 års dagen til en av mine riktig gode kusiner DONNA! (ja, hun og hennes og min bestemor har bursdag samme dag).


Har prøvd å ringe henne, men har ikke fått tak i henne enda. Men prøver en gang til snart :) Om ikke minst så sees vi jo om litt over 14 dager for da drar vi til LONDON sammen! Hold da opp hvor jeg gleder meg noe helt utrolig mye! Jeg tviler ikke på at vi skal ha en av de beste ferie sammen. Som kusiner er vi også bare de beste venniner.

...til sist stort tillykke til Kims moster ANNA! (tror egentlig hun hadde bursdag i torsdags) Hvor vi i dag var i 50 års selskapet i hygglige lokaler i Ribe med knall vær, og ikke minst super god mat!


Her ser dere bursdagsbarnet på scenen :) De hadde til og med leiet inn underholdning, med et fantastisk trylleshow! Med bland andet levende duer, som han tryllet frem fra de underligste steder. Utrolig facinerende!


Barnene fikk også lov til å hilse på en av duene :) Her har du svigersøster Natasja (med ryggen til) og svigerbror Nicolaj! Og tryllekunstneren selv til venstre!

I Danmark er det veldig vanlig med en del sanger på diverse fester. Og de sangene kommer fra enten kollegaer, familie, venner og naboer, hvor de som regel kommer pakket inn veldig kreativt. Jeg blir så nødt til å dele dette med dere:


Her er rett og slett sangene pakket inn i rosene. Er de ikke flotte?:) Jeg ble iallfall facinert!

Så dette har vært en hyggelig dag, ligger bare på sofaen nå, og tror jeg vil ut å hente en saft is i fryseren ;)

Goood søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar