mandag 4. april 2011

Fridag godt utnyttet

Tillot meg og sove til ca 0900, og tok en halv time før jeg kom meg opp. Hehe.. En litt treig start på morgenen med en god sandwich til frokost.

Så kom solen frem for fult! Jeg tok meg en gå tur opp i byen og hentet cyklen på jobb (glemte nøklen i går til cyklen, hehe, så mannen måtte hente meg) og kjøpte noen uteplanter, en "skål" med stemorsblomster i en deilig lilla,hvit og gul farve! En "seks" pakkning med tusenfryd, aster, i en super deilig pink farve. Så cyklet jeg ut i Netto og kjøpte mitt etterlengtet fuglebur :) And I love it!!

Kom hjem og fikk plantet i våres nye krukker, hvor er jeg tilfreds :) hehe, og super deilig med litt farver.


(litt dårlig bilde, skyggen er akkurat komt så ser litt grått og trist ut, men solen er der for fult! Gikk kun rundt i polo genser mens jeg jobbet ute)

Etter jeg plantet krukkene kom min vennine Stepganie og Karina hvor vi kjørte ut i Skads blomster, hvor de handlet mange uteblomster. Jeg fant meg så to mere mini krukker som jeg vil ha om ved terasse bordet! Så de ble også plantet når jeg kom hjem.


Legg merke til min søte pynt! Hihi.

Kvart på fire klarte jeg og låse meg selv ute! Hahaha, og kl 1600 kom en forsikringsmann som skulle lave et tilbud til oss. Haha, takk gud for det flotte været for det første kvarter ble tilbrakt på terassen til mannen kom hjem og kunne åpne døren. Hehehehe..
Men tilbudet ble ikke til så mye, for etterhvert kom det frem at han hadde oversett våres alder, for det selskapet er faktisk ikke så interessert i kunder under 25 år, dvs at den bilforsikring han kunne tilbyde oss var over dobbelt så dyr som den vi har nå, så det ble slett ikke regnet på mere på tilbudene. A waist of time, for både ham og oss.

Ellers er vi gått i gang med å ommøblere her hjemme og noen ting skal ordnes. Hehe.. Bilder kommer. Men for å si det slik, det hygglige hjørnet med min kommode er slett ikke slik lenger. Haha.

Sist et bilde av mitt fuglebur som jeg er veldig fornøyd med!


Håper dere også har hatt en like deilig dag som meg :)

Charlotte

1 kommentar:

  1. Fint d vart:) Likte også foglebure ditt;) Du e so kreativ:)

    SvarSlett