tirsdag 19. juni 2012

Min søteste sønn!

Prøvde å ta litt "photograf bilder" i dag. Hihi



Er han ikke bare verdens søteste!!

Vi er så utrolig stolte av han! 


Ellers så har solen bare skinnet her nede i syd Danmark, så vi kjørte en tur inn til Esbjerg hvor jeg fikk kjøpt noe stoff, for jeg har fått helt dilla på å sy, spessielt nå når jeg har fått meg ny symaskin.  Så fikk jeg kjøpt en bursdagsgave til onkel Nicolaj og CD-spiller til Phillip, det måtte han ha, for jeg har kjøpt en del lydbøker til han :) 

Kjørte innom å besøkte far på arbejde gjorde vi også. 

Da Kim kom hjem hadde han sakt jeg skulle stå klar til å kjøre igjen, og det gjorde jeg, hadde ingen anelse enn at jeg trodde kanskje vi skulle spise ute. Men da han ikke skulle dusje og skifte fra jobb tøyet så kunne det jo ikke være det. Vi kjørte også plutselig stoppet han utenfor Ribe Cykler!!! Jeg skulle få ny cykel til Phillip og jeg (altså sete til Phillip)!! Snille mannen min! Som så i samarbeide med familien min hadde arrangert at det skulle være nå når været var så fint!!!
Jeg er så utrolig heldig! Og utrolig takknemlig!! Gleder meg til å vise bilde av den fine cyklen min!!

2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte bilder av Phillip! Og gratulerer med sykkel! De er da gode nok en gang i mellom de mennene;) hehe!

    SvarSlett
  2. Takk :)

    Hehe, ja de kan når de vil;)

    SvarSlett