tirsdag 19. juni 2012

Nyt dynetrekk

Jeg har syd nytt dynetrekk til Phillip for det 1. Har jeg fått filla på å sy og for det 2. Så kan jeg ikke få dynetrekk til dyna her i Danmark da dyna er norsk og dermed forskjellige str. Egentlig ble jeg veldig fornøyd med d.trekkert, men da jeg var ferdig var den alt for stor, dyna var mindre enn de 80*100 som stod inden i, så da måtte jeg korte ned i den enden med vimplene så jeg fikk ikke noe hvit "kant" foroven som planlagt (kunne ikke sy kortere i bunnen for der hadde jeg allere trykt inn knapper). Men men. Har kjøpt nytt stoff i dag (annet mønster) så neste d.trekk skulle bli litt enklere.
Er også gått i gang med en kjole, men kjenner dere det at alt er så enkelt i hodet, men ikke når det kommer ned i hendene? Så står litt fast og må tenke.... Er også i gang med å sy koppeholder til vognen, men må spør en vennine som selv har sydd en til råds! Hehe.

1 kommentar:

  1. Du er søren meg flink Charlotte!!:) Phillip er heldig!:D

    SvarSlett