onsdag 27. juni 2012

OMG

I dag har jeg og Phillip hatt en kjempe hyggelig tur til Vejle hvor vi har møtt mine gode venniner Malene, og Nina med hennes nydlige datter Vilde.

Heldigivs gidder jo ikke Kim å lese bloggen min, så da kan jeg legge ut bilde av 2 (!) par sko jeg kjøpte i dag!! Unnskyldning: det var 2 for 1, pluss jeg klarte å få 100 i avslag oveni,(og jeg "manglet" jo et par fin sko... ehhh..) så betalte kun 399 dkk for dem begge to!



Hva syntes dere? Hm.. Hvilke skal jeg ha på, på lørdag?:)

..og dagens kanskje mest fornuftige kjøp nemlig en sykkelhjelm :)


Phillip fikk desverre ikke så meget i dag, annet en ny caps!
..her er en vi prøvde, men ble en anden, og den fikk jeg ikke tatt bilde av enda.. hehe..



Håper dere har hatt en like fin dag som vi har!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar