torsdag 5. juli 2012

Min lille luring

I dag har det vært en nydelig dag og nydelig vær.
Phillip har de siste dager valgt å vokne kl 05 de siste dager så formiddagssøvnen sov jeg også!
Vi var også en tur til legen, og spm jeg trodde var det varmeknopper Phillip har fått på ryggen. Min tå og kne kunne ikke legen finne noe på, så det var litt kjedelig. Har hatt så vondt, så kommer meg ikke ut å løpe eller noe. Og det er veldig kjedelig når jeg så gjerne vil ut å løpe å slanke meg. Er så drit lei av å være tykk!!!

...men nok om det.. Phillip sov 2t middagssøvn, så da fikk jeg vasket alle vinduer utvendig og vasket bil. Så er veldig fornøyd med det. Må da har forbrent litt calorier på det?!

Her til kvelden har jeg hatt besøk av en fra min mødregruppe som har hjulpet meg med å sy en kjole som jeg har planer om å bruke lørdag til 25 års bursdag så det kommer ikke noe bilde før. Kjempe koselig kveld, hvor vi vil prøve å få til noen faste sykvelder fremover!

Håper dere har hatt en like deilig dag som oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar