onsdag 4. juli 2012

Paddington

Som jeg nevnte i går vil jeg gjerne nevne gaven Phillip fikk i går :)
Jeg har nemlig hatt litt dilla på bjørnen Paddington. Dette er nok også sterkt påvirket av min mamma som også elsker ham. Jeg kom over denne boken, som også er en 50 års jubileumsutgave, og lovte mormor at jeg skulle kjøpe denne til barnebarnet, men tiden gikk :/ men i går kom jeg over den igjen og da var den satt ned med over 130 dkk! Så da var det ikke noe å stusse over :)

En bok jeg kan anbefale til alle som har barn iallfall!:)

Jeg har tenkt på om jeg skulle lese den for Phillip snart. Men tror jeg leser den selv også kan mormor få lov til å lese den til ham :)) <3

Til sist gratulerer til min vennine som fikk en liten prins i går. Så var hun den siste av 4 av mine venniner som hadde termin her mellom 2-4. Juli. Hehe. Alle fire fikk prinser også. Ironisk. :) tre av dem fra Norge og en fra Danmark! Stort tillykke ønskes alle og nyt tiden fremover, de små vokser så alt for fort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar