onsdag 11. juli 2012

Our garden

Har bare litt lyst å vise frem litt av det som har skjedd i hagen vår på det siste.
Kim har komt godt i gang med havedammen sin, etter hans kamerat døde plutselig, og det er deilig å se at han fant lysten tilbake, og koser seg med den. Visst du kikker godt på bilde kan du se en av de 4 skilpaddene som bor i dammen, sammen med 3 fisker :)

...også ikke minst har jeg endelig fått meg flaggstang :))) Det har jeg hatt lyst på lenge, så da Kim kom hjem med den så ble jeg jo kjempe glad!

Til siden kan dere også se ronse stativet, hvor vi har en sansegynge og ved siden av en baby gynge til Phillip. Der koser vi oss mange ganger, Phillip elsker bl.a å ligge på magen min, mens vi gynger på sansegyngen. Det eneste vi mangler nå, er en sandkasse som vi gjerne vil ha til ham :)

...ogs¨å har jeg planer om litt fler farverike blomster i haven, akkurat nå syntes jeg det er for grønt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar