lørdag 21. juli 2012

Sommer mat

HeY! 
Så sitter vi her på våres siste dag i ferien, vi har hatt en super uke med utrolig fint vær. Alle har fått en del farve i kinnerene. For meg har jeg jo vært i kjente trakter, men alikavel har jeg denne gangen vært "hjemme" på en annen måte og vært litt turist. Denne gangen har jeg ikke fått truffet noen og det er litt trist, men denne uken var tildelt ferie hvor vi likesågodt kunne vært en annen plass sammen våres vennepar. Så vi har gjort en del turistting om dagen komt hjem å lakt Phillip og spilt kort om kvelden:) 

Vi har jo vært på seiltur, båt- og fisketurer, innom byene Arendal, Grimstad og Kristiansand, og ikke minst tilbrakt en hel dag i Dyreparken. Og fått masse is i varmen. 

Også rakk jeg akkurat å få ferske rægår i dag!:)) snille pappa som hadde kjøpt. Dog ga Kim og Michael fort opp for de hadde ikke tolmodighet til å pille dem. 

Jeg takker for en fantastisk uke! 

Create via InstaframeFree




Sent from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar