fredag 26. august 2011

Alt skal skje nå!

I de to siste dagene har jeg gått litt amok inne på soverommet, men er ved å være fornøyd, og gleder meg til å vise dere resultatet :)

Kan si så mye, at det er iallfall komt noe farge på! Hadde nemlig en liten diskussion med min kjære i går, hvori jeg mener at han ikke "påskønner" mitt arbeide. Som f.eks da jeg sammen med mine venniner malte stuen. "Jamen skatt, det er jo hvitt du har malet, det var jo også hvitt før, jeg kan ikke se forskjellen! Det er jo ikke som du hadde malet en anden farge".
Så i dag i pur faenskap kjørte jeg opp til farvehandleren og kjøpte en mørkegrå maling, og gikk i gang! Nå skal han da kunne se at jeg har malet!!

Tingene blir også hengt opp litt annerledes, samtidig som tre av bilderammene mine i brunt tre, er blitt malet hvite, hvoretter de fikk en gang sandpapir så de fikk det "slitte" shabby looket. Er faktisk ganske fornøyd med dem. Den ene sortglans hyllen ble pusset ned (jada jeg sto utenfor med Kims pussemaskin og pusset. hehe) og fikk en gang gråmaling. HOHO, dette er gøy! Snart fornøyd med mitt hjem.


Her er et lite bilde av soverommet, før jeg går i gang.. Hihi... Håper stærkt på at jeg blir helt ferdig i morgen, og vi kan sove der inne! Men det kommer litt ann på malinglukta :/ Men ferdig bilder av soverommet kommer i morgen eller lørdag!!!:)


Fikk litt til overs av gråmalingen, så har malet "Sweet dreams" i enden av gjestesengen. Ser litt merkelig ut nå, men har med vilje satt det litt højt oppe, så det kan sees når dyner ol. kommer på. Tar et ordentlig bilde litt senere når sengen er redet osv :)

Har desverre av og til alt for mange ting på gang på en gang!! Vil så gjerne det hele. På tide å få avsluttet helt noen av alle prosjektene nå. Hehe.. Kim er også nesten ferdig med å henge skapsdørene på skapet, så skal vi bare være helt sikkre på hvor seng, stelleborde og komoden skal stå, så er barnerommet også klar til siste finish!:)

I morgen skal jeg få litt hjelp av søstera til ei vennine, for å sydd ferdig rulle-/ mørklegningsgardinene til barnerommet.

Så det er hva dere kan forvente dere :)



1 kommentar:

  1. Ler så jeg har vondt i magen charlotte.
    Mange ganger når damer blir gravide for de så kalt unormale lyster, som for eks, mat ,snop ol. men din må bare være "Oppussing".
    Men en ting skal du ha, det blir kjempe flott.
    Gleder meg virkelig til å se det.
    Klem

    SvarSlett