mandag 22. august 2011

"Music for free"


Filmsnutt med Rasmus Seebach "Natteravn".



I fredags var det "Musiv for free" i Esbjerg, noe alà "VG lista" egentlig. Den "største" artist og høydepunktet var Rasmus Seebach, og så vidt jeg har fått det med meg er han blitt veldig populær i Norge også? Spessielt med sangen "Natteravn". Fikk filmet en liten "snutt" :)

Her er ellers listen over dem vi fikk høre. Er nok ikke så mange dere "nordmenn" har hørt om, men her i Danmark er de ok kjente :)


Før vi dro inn på torvet for å høre musikken, var vi sammen med et annet vennepar å spiste på "Asien" som ligger i Esbjerg. Hvor de har stor "buffet" av all slags kina mat, bl.a hvor du selv velger kjøtt, grønnsaker og nudler, gir tallerkenen også steiker de mens vi kikker på, eller annet stor utvalg av ferdigrettene, stort utvalg av frukt, og ikke minst et rimlig stort utvalg av Shusi! Og det har jeg plutselig blitt så glad i, hva skjer? Hadde jeg aldri trodd, for jeg spiser mer eller mindre aldri noe form for mat fra sjøen!? hehe.. Men alt dette for kun 138 kr, spis så mye du vil! *nam!*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar