torsdag 25. august 2011

To krakker

Jeg fikk/ tok to krakker av svigerfamilien, da de egentlig var på vei ut i søpla. De var med andre ord riktig godt brukt, og mønsteret nesten vekk. Samtidig som eieren tydligvis har brukt krakken til å øve seg på å skrive navnet sitt, hehe.. Jeg burde ha tatt "før bilde" av hvordan de så ut. Men jeg måtte iallfall med glede ta dem :)


Kim pusset dem, jeg vasket dem, og fikk malet dem helt hvit.


...og tadai! hehe.. Jeg gikk inn på "Google" og søkte på "Krone" i Google bilder, og fant så denne, limte den inn i et word dokument og lavde kronen litt "bredere". Printet den ut, laminerte papiret, og skjærte så kronen ut! Vips så hadde jeg en skabelon :)



Da jeg var ferdig med kronen syntes jeg fortsatt det manglet litt på den, så malet kanten også. Jeg vurderer og skrive "Prince" nedover højre benet på den ene, og babyens navn på den andre!?

Hva syntes dere!?:)

2 kommentarer:

  1. De ble bare knall fine . Du er flink charlotte det skal du bare vite.
    Stor klem mamma

    SvarSlett
  2. Du er så kreativ min venn:))

    Blir skikkelig inspirert her.. lurer på å ta meg en tur ned i bruktbutikken:D

    SvarSlett