mandag 22. august 2011

Jeg har kjøpt en tiger!

Jeg satt på internett og kom til at byde på den her tiger. At jeg så skulle få den for 60kr trodde jeg ikke, men det gjorde jeg altså, og var å hentet den i dag. Kim lo godt os sa "den er godtnok grim". Hehe..

Hva syntes dere?


Tror dere min sønn blir glad for den?


...også fikk jeg kjøpt denne knaggrekken! Syntes den blåfargen og den "stilen" er så fin til det lille prinse værelse


...også kjøpte jeg li de her bukser til 20 kr.. Hahaha...


Gleder meg så til den lille prins kommer nå!! Selv om mamma var så snill i dag og fortelle meg at det var ingen tvil om at fødselen vil gjøre vondt. Puha! (hhaha, hun får sikkert dårlig samvittighet nå når hun leser dette. hehe)
Men vi gleder oss iallfall veldig mye, at jeg er sikker på at smertene blir glemt så fort han ligge på mitt bryst :) En sprellemann er han iallfall, for de siste dager har han virkelig sprelt rundt i magen, hvor du ser magen "kjører" frem og tilbake, og hans far har ingen problem med å merke bevegelsene så fort han legger hånden på magen! <3 lykke <3

1 kommentar:

  1. Uff Dålig samvittighet; he he
    Syntes tigeren var søt jeg......
    Dette skal bli så kos.............
    Glad i Dere alle 3.
    Klem Bestemor.................he he

    SvarSlett