onsdag 25. april 2012

Jeg syr!!!

Jamen jeg er blitt helt bitt av å sy, og har brukt all min lille fritid foran symaskinen! (...utenom en times tid i dag for var noen praktiske ting som også jo skal gjøres, som feks å betale regninger..grr...)

Her er noen av mine verker!! En lite. Ugle i rosa (laver også blå, se innlegg før), vimpler, hvor det er mening der all tekst på/bilder ect, (har ikke mindre enn 5(!) venniner som går gravide)! Fikk selv slik en blå vimpel i barsel gave til Phillip.. Om jeg må si det, en av de mest flotteste, personlige gaver vi fikk. Så jeg måtte bare prøve å lave en selv. Pute trekk :) Tjihi!
(mye av det er altså hentet inspirasjon av Irene Overaa'S kreasjoner!),

...og siste prosjekt en tynn overalls til Phillip :) hehe.

1 kommentar:

  1. Hvis det er Phillip i den Home puta, så forsvinner den glatt til norge når jeg kommer ned,he he utrolig fin. Det er faktisk alt sammen,ble utrolig imponert charlotte du er kjempe flink. Stor Klem

    SvarSlett