onsdag 4. april 2012

Styled by Dennis Knudsen

I dag dro min vennine og jeg (..og Phillip!) er hurtigt tur til Kolding Storcenter, vi hadde begge noe som skulle byttes ect.

Vi var en tur i Bilka, og der utbryter jeg "Det er Dennis Knudsen" Haha.. (Dennis Knudsen er Danmarks svar på Jan Thomas tror jeg ca). Han stod og reklamerte for sine produkter og prøvde dem i håret på folk!

Det var ingen ventetid, så jeg hoppet også opp i stolen!:) ...så blir man også litt tvunget til å kjøpe produktene, MEN visst jeg får det til like godt her hjemme som han gjorde så VET jeg, jeg vil elske produktene. Samtidig kostet de også kun 49Dkk pr produkt, så jeg kjøpte Mud Wax og Saltvandsspray!


Jeg har mistet SÅ mye hår etter jeg fikk Phillip, så visst jeg bare kan få halvparten så mye volume som Dennis fikk til så vil jeg bli fornøyd!

Hihi, syntes det var litt kult jeg! Syntes han er en kul fyr!

Takk Dennis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar