mandag 9. april 2012

Påsken 2012

Påsken er straks forbi, men det har vært en hyggelig påske! Den siste uken har Phillip virkelig begynt å "snakke", pluss han løper (!) rundt i gåstolen, plutselig står han under spisebordet!


Onsdag fikk jeg besøk av to venniner med deres barn, så hele torsdagen ble tilbrakt i Legoland. Det var såå koselig, til og med Phillip koste seg, og elsket når han måtte være med opp i noen karuseller!
Fredag var vi en tur i Legeland i Esbjerg, gleder meg til Phillip kan løpe rundt der! Om kvelden kom ungene "litt" tidlig i seng, så oss jentene hadde en jente kveld med en god film (Niceville, absolutt å anbefale)
Lørdag kjørte vi en tur til Kolding og var en tur i sentrum og en tur på Storcenteret, hvor vi også spiste et koselig måltid på Jensens Bøfhus før de kjørte mot Norge igjen.

Søndag dro ei fra min mødregruppe og jeg ut på "Det Blå Marked" (loppemarked) og solgte alt vi ikke gad å ha lengre! Det var ganske stille desverre den dagen, men jeg fikk da solgt for godt 600dkk, og det var ting til fra for ca 25 kr. Så det var heeelt ok! Ble iallfall ryddet opp litt her hjemme :)! Det var en koselig dag, solen tittet frem, tiden gikk iallfall fort :)
 Kim har også gått i gang med å få lave sin lenge ønsket havedam utenfor, som bl.a skillpaddene skal ut å "svømme" i!

MEN da jeg kom hjem fra loppemarkedet, gikk det ca et kvarter også begynte Phillip sutre, og plutselig ut av det blå hadde han nesten 39* i feber! Det syntes vi ikke var noe gøy, første gang han er syk og han hang bare! Vi ringte til legevakten og beskrev hvordan det var, pluss at det var første gang han var syk, så oss som foreldre var det meget uvant, og ikke noe gøy å se ens barn så slapp og "vekk".
Vi skulle kom ned en tur, det gjorde vi, men legen fant ingenting, det var nok bare et virus. Phillip kviknet faktisk ganske mye til da vi kjørte ned til sykehuset også. Natten gikk helt okei, og i dag har det egentlig ikke vært noe! Merkelig hvor ting kan vende! Og hvor hardt det var å se ens barn være syk, det var jeg tydligvis ikke forberedt på! Men er vel bare å "venne" seg litt til det, spessielt når de begynner å dagpleje og barnehage? Eneste "koselige" med syke barn er kosetiden du får med dem! Det blir det ikke så mye av for tiden her, det er krudt i den lille kroppen nå!:)

...så i dag har det bare vært en slappe av dag her hjemme. Det regner og yrer ute så kose dag her hjemme er også hyggelig, pluss vi får ryddet litt!


Med dette innlegg deltager jeg i Mammabloggers påskekonkurranse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar