fredag 20. april 2012

Oppdatering

Hej!
Er litt lenge siden jeg har skreven, men det har vært litt "hardt" de siste par uker med dødsfall i vennekretsen og en sønn som slett ikke har vært på topp de siste uker. Som jeg har skreven så startet det med feber den søndagen, også fikk han vaksinen som han også reagerte på med feber. Etterfølgende har det vært forkølelse og det hele på en gang. Jeg får han til å sove litt på dagen, men om kvelden går det helt galt med ham. Så akkurat nå kan jeg ikke huske sist jeg har sovet "godt".

I natt kl 04 sendte jeg også manden inn i stuen for å sove slik at han kunne få noen timer før han skulle på jobb stakkar. For kl 21 i går kveld måtte pappaen også kjøre inn til Esbjerg på nattapoteket (etter samtale med legevakten) å kjøpe øyedråperbtil sønnen for han har også fått øyebetennelse mitt i det hele så øyet var helt gult gjenklistret! Heldigvis hjalp den fort. Phillip har nemlig også fått en fæl hoste når han ligger ned. Så det tok en liten time med hosteanfall og et lite oppkast før han sovnet igjen, heldigvis sov vi da helt til kl 0845!

Men om dagen er han i okej godt humør, han kan bli litt grinete, og også en del mer trøtt en normalt om dagen.

Ingen tvil om at vi elsker det lille krapyl over alt! Men som første gangs foreldre skal enn virkelig venne seg til de mange våkne nettet etter hverandre, samt alle bekymringene med sykt barn!

3 kommentarer:

  1. Du har en kjempe fin blogg, Charlotte! Og en nydelig sønn :)
    Hilsen Veronica

    SvarSlett
  2. Så stor han har blitt siden barnedåpen!!! Tida går altfor fort no..syns e.

    Hvis det er en trøst, så er kveldene våre ekstremt tunge også.. altså leggetiden til Vilde. Hun er fra seg og vi er rådville!

    SvarSlett
  3. Tusen takk Veronica. Datt selv innom bloggen din, gjennom Mammabloggers konkurrance med barnerom, super flotte barnerom, og ikke minst barn!:)

    Ja Nina han vokser KJEMPE fort, tiden går super fort iallfall når du ser på våres barns utvikling!

    Huff, det er også tungt når de ikke vil sove, man blir sliten av å ikke kan slappe av i to sek!
    ...men det har blitt litt bedre her, etter 2 tenner endelig dukket opp :))
    Du tror ikke Vilde kanskje også har dem på vej?:))

    Klem

    SvarSlett