lørdag 10. mars 2012

Følg meg

Jeg fortsetter å legge inn litt bilder, og skrive litt av og til, men fremover vil jeg ikke "publisere" det på facebook, så da må dere bare ta turen innom siden en gang i blant for å se :)


..her er jeg i min gåstol, som jeg fikk i julegave av farmor og farfar og jeg elsker den! Den sier mange lyder, også kan jeg gå fremover med den! Så nå har ikke mamma styr på meg lenger!

Håper dere har en god helg der ute! Mamma og jeg koser oss, i dag hadde vi besøk av onkel Nicolaj, Thor & Anja, hvor de lavde hjemme lavet pizza, onkel Nicolaj og Thor fikk prøvet min leke biler, og togbane, gleder meg til jeg også kan leke med dem!

I morgen skal mamma og jeg i svømmehallen med Gitte og Frederik, det gleder jeg meg til. Jeg elsker å bade!

1 kommentar:

  1. Jeg vil følge deg!:P

    Kjempe fint bilde du har lagt opp på toppen her!

    SvarSlett