mandag 26. mars 2012

Overskudd av pølser

Phillip sover, og i kjøleskapet hadde jeg utrolig mange pølser som skulle brukes visst ikke ville de bli kastet i løpet av en dag eller to.
Snakket med Kim at vi nok bare skulle ha Hotdogs til  middag, men jeg kunne se at vi fortsatt hadde alt for mange pølser.

Såe: Mel og olje har jeg nesten alltid, vann er i springen, eneste er gjæren som jeg ikke alltid har, men det hadde jeg i dag.

Så det ble mange pølsehorn i dag, men det elsker vi alle sammen. Ble til og med noen dobble pølser i. Hihi..


... problemet nå er bare at jeg brukte alle pølsene, hahaha.. Så er litt redd for at Kim blir skuffet for han elsker Hotdogs.

Sitter i skrivende stund og smaker en, og de ble knall gode!
Tips: har litt ketchup i, for da blir de ikke så tørre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar