lørdag 10. mars 2012

Gjestene - barnedåp

Her er litt bilder av dagen og gjestene






De unge var så utrolig søte, vi hadde også leiet gymsalen rett ved siden av som hadde mange leker til dem, så det var ikke mye vi så dem i løpet av festen. De voksne slapp også barnet i seg løs et par ganger! Dersom noen skal holde fest i Hunderup Hallen, og det skal være barn med anbefaler jeg stærkt å leie hallen, det var så gøy å se at barnene hygget seg sånn!



Da klokken ble mange, og Phillip hadde sovnet, holdt vi en liten fest i annledning min overstået 25 års fødselsdag og utdannelse. Dette var også like mye på grunn av, at nå var endelig en del av familien min fra Norge på besøk, så syntes det var litt koselig at vi var samlet nesten hele dagen, og ikke kun om dagen som det ofte blir til barnedåp.


...og kan du tro vi koste oss! Det var så utrolig koselig. Jeg var redd for at jeg hadde gledet meg for mye, men det hadde jeg ikke, det var så gøy og utrolig koselig! Var også redd for at det var "upassende" og holde en liten fest etterpå, men syntes det hele faldt sammen med at alt begynte først etter Phillip hadde sovnet for kvelden, og mormor var så snill å kikke etter ham, mens Kim og jeg fikk hygget seg med familie og venner!


...og hvor fikk vi MANGE flotte gaver til både Phillip og jeg! Vi ble helt overveldet alle sammen!


Tusen takk alle sammen for de flotte gaver, oppmerksomhet, og ikke minst til å gjøre dagen perfekt for min lille familie og jeg!

1 kommentar:

  1. Takker for en fantastisk dag!:)Dere hadde gjort det så fint, gjennomført! Meget god mat og kaker!

    Gleder meg til vi ses igjen!

    SvarSlett