torsdag 15. mars 2012

MB utfordrer mammabloggere

Mammablogger utfordrer "mammabloggere", med en liten konkurranse, hvor du skal legge inn bilde av barnerom.

Jeg fikk tipset av Nina, hun deltager også i konkurransen (trykk på navnet og se hennes bidrag). Nina er så flink til å "stille" opp å få de perfekte bildene! De har liksom kun et hjørne på soverommet deres som er Vildes, men alikavel klarer hun å ta de perfekte bildene, og får med det hele, de klarer å gjøre det så koselig, og flott til Vilde, flink til å utnytte rommet!

Nåeh, men her er mitt lille bidrag:


..jeg har jo totalt kjørt "Prins" og lyseblått tema! Men han er jo også min lille prins!

Charlotte

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig et kjempe fint rom dere har til Phillip!! Og tusen takk for så mye skryt!!!:)) Du gjør meg så glad Charlotte:) Snille du:)

    SvarSlett