fredag 16. mars 2012

Vannprinsen

Jeg tror aldri jeg har møtt en baby (..og det sier jeg ikke bare fordi han er min sønn) som elsker å bade så mye som Phillip gjør! Han har aldri (bank i bordet), heller ikke aller første gang han badet grene  når han har badet, dusjet eller vært i svømmehall! Han simpelthen elsker å bade! Smilet står fra øre til øre vær gang, og armer og ben får ikke plasket nok! Litt vann i øynene gjør ingenting!


..her forrige dagen kjøpte jeg en "ryggstøtte" som han kan ligge i i badebaljen så jeg ikke må holde ham. Den var bare gøy, for da fikk han frie hendre og ben, å plasket helt vilt! Jeg satt jo selvfølgelig rett ved siden med en arm på ham i tilfelle han skulle vri seg unna. Jeg vil ha lov til å anbefale den "ryggstøtten", iallfall nå når han er de gode 4mnd og er ved å være veldig tung og ikke minst sterk!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar