onsdag 21. mars 2012

Tillykke med fødselsdagen far & kæreste

Verdens beste far og kæreste hadde bursdag i går :)

Da han kom hjem hadde jeg kjøpt en muffin, dekket bord, satt flagg fram med alle gavene :)

...ca 17.30 kom hans fetter og kjæreste, samt hans lille søster. Han forsto ingenting, men jeg hadde nemlig alliert meg med fetteren og kjæresten for nesten en uke siden, så vi skulle ut å spise, og lille søsteren skulle passe Phillip!
Det var så gøy for han anet ingenting, endelig klarte jeg og holde noe helt hemmelig, uten å røpe meg med f.eks "jeg har en overraskelse til deg.."ect. Så da de kom inn døren stod Kim ubarbert og i hygge tøy!

Vi var på Bones å spiste, og kan varmt anbefale retten "Route 66" ;)

Jeg elsker deg kjæresten min, og faren til våres sønn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar