mandag 24. januar 2011

Den norske kronprinsesse

Jeg skrev et innlegg på min gamle blogg http://www.charlodde.blogg.no/ da Danmarks kronprinsesse fødte tvillingene, hvor jeg skrev bl.a at jeg syntes hun er en av de flotteste prinsesser. Og det syntes jeg egentlig fortsatt, men falt over dette innlegget i dag på vg.no: http://minmote.no/index.php/2011/01/sa-vakker-har-vi-aldri-sett-mette-marit/, og syntes at Mette-Marit også fortjener et innlegg på bloggen min. Hehe.. Det er tydligvis lenge siden jeg har fulgt med, eller sett den norske kongefamilien, har nok falt litt bort mens jeg bor i Danmark. For jeg må se at hun har da forandret seg mye, og syntes dette er noen utrolig flotte bilder av henne iallfall.

STRÅLENDE VAKKER: Kronprinsesse Mette-Marit regnes allerede som en av Europas vakreste kongelige, og befester trolig posisjonen med de nye offisielle bildene. (Foto: Sølve Sundsbø, Det Kongelige Hoff)

SAMMENSVEISET: Kongeparet og kronprinsparet er bevisste på at de skal utfylle hverandre. Kong Harald, dronning Sonja,, kronprins Haakon og kronprinsesse Mette-Marit. (Foto: Sølve Sundsbø, Det Kongelige Hoff)

Den norske konge familie :)



Samtidig liker jeg et av disse bildene, Mette Marit og Haakon er nydelig i tøjet, og så utrolig flott familie med Ingrid mellom seg hoppende glad!

Vet ikke helt hva som skjer for meg, og den store interesse jeg har fått for kongefamiliene. Hehe..

"Litt royale har man da lov til å være"

1 kommentar:

  1. Det er mulig du har arvet litt fra meg, du vet jeg var/er så glad i Lady Diana, mitt store idol. he he. og ja Mette Marit har blitt ei flott kronprinsesse og en flott familie har hun også.

    SvarSlett