tirsdag 25. januar 2011

Trøtt!


Jeg er sliten, jeg er trøtt, jeg er fullstendig smadret og tappet for energi. Jeg gleder meg utrolig mye til å komme hjem under mamma og pappas kjærlighet!

Litt synd mamma allerede må på jobb tirsdag, men vi har i det minste avtalt å ha mandagen sammen! Og selvfølgelig helgen sammen også.


Og min "eldste" lillebror som er i millitæret her i Bardufoss, så det er egentlig ganske stille hjemme. Men uansett så er det alltid godt å komme "hjem". Hehe..

Jeg har også sakt til mamma, at uansett hvor gamel jeg blir så vil jeg alltid være deres datter. Og uansett hvor gammel man blir så har man alltid bruk for dens foreldre!

Nå vil jeg i seng, og håper kanskje mannen vil gi meg en liten massage!
( Og tillykke til Danmark med seier over Sverige i håndball! En god kamp)

Charlotte

2 kommentarer:

  1. Kose dej masse på besøk me Mammaen og Pappaen din:-) Alletide like koselig og godt å komme "heim" og bli tatt litt vare på:-) Ej å han Kim tenkte ta oss ett par veke på Sunnmøre i Februar,sida vi ikkje rakk vænna når vi va oppover i Jula:-) So fe nå vi dagane til å gå menst han Heine e vekke på jobb:-)

    SvarSlett
  2. Hehe, det e det ingen tvil om. Man blir plutselig så liten når enn kommer hjem til mamma og pappa. Hehe..

    Ja kan ej godt forstå dokke vil. Hadde ej også nok gjort dersom ej hadde gått heime med et barn, so hadde ej også tatt en god tur heim :)

    Ej skal til Sunnmøre i juli, farmor he bursdag, og det gler ej meg VELDIG til!

    SvarSlett