onsdag 19. januar 2011

Noen som vil inngå et veddemål med meg?

Først og fremt stort tillykke til min svigersøsters 12 år dag! :)

(syntes det er et godt bilde av henne og hennes lillebror! Esbjerg fans!)

En lang da på jobb! Så innom H&M for å finne et par gaver. Og fant en t-shirt til svigersøster, som en liten gave ved siden av pengene hun får, siden hun vil kjøpe en ny mobil. Men nøj! I dag var første gang jeg fikk lyst å kjøpe noe bare fordi det var så utrolig sødt, og koster INGENTING, også bare gjømme det til det er noen som får en BABY! De hadde så utrolig mye flott barnetøy til 30dkk og 50dkk, det var ikke kun enkelte stykker, det var sett med både genser og bukser! Så også bare den søteste pels vesten til jenter, til 30 kr(!), det var sekunder fra jeg kjøpte den. 
Nå kunne jeg ikke la vær med å ta bilde, for nå har jeg sett rundt at f.eks "Hello Kitty" er utrolig populært, og i H&M selger de dette settet med jakke og bukse til 50dkk! Det syntes jeg er billig!


Eller disse tøffe snekkerbuksene til guttene til 50 dkk!
 
 Er det kun meg som syntes det er billig? Eller er det bare fordi jeg ikke er riktig inn i det markedet ;) hehe..

Kom hjem, skiftet sko, også gikk jeg bort til svigerfamilien, hvor Kim kom kjørende etter. Hehe.. Prøver å få så mye motion som mulig. Men joda, er jo bra jeg får motion, men er jo ikke så bra når jeg ikke kan holde meg fra maten :( Svigermor (smakte også litt på isen til dessert :( )Årh, blir så utrolig sur på meg selv, at jeg ikke har styrke til å si nei eller stopp! Er det ikke noen som vil inngå et veddemål med meg, sponsorere, så MÅ holde meg vekke, for visst ikke så taper jeg noe stort!?!? Er det noen der ute som vil være med på et veddemål? Seriøst liksom... Skal nok administere det. Flere må gjerne deltage!

'

Vil så gjerne se slik ut! (Bilde er lavet av min vennine, hvor hun har klippet hode mitt og limt på et bilde av Prinsesse Mary)

Nåeh, men håper alle har en hyggelig aften. Jeg prøver å slappe litt av, for morgendagen blir lang. Jobbing fra KL 0800 til 2215!

Charlotte


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar