tirsdag 18. januar 2011

What a day!

I dag har vært en lang dag syntes jeg, det har ikke helt gått som jeg ønsket på jobben, men disse dager kommer vel av og til?
Duppa av flere ganger på toget hjemover i dag, og jeg er jo så forferdelig redd for at jeg skal sovne også ikke komme av toget i tide. Jeg har blant annet en kamerat som vokna opp først da han kom til Tyskland!

Hadde også bestemt meg for at i dag SKULLE jeg over i motionsenteret! Så skiftet bare med en gang jeg kom hjem og kjørte avgårde. Men fysøren så mange folk, er visst ikke kun meg som har et nyttårsfortsett med innhold trening. Jeg vil jo gjerne iallfall opp på løpebåndet, men det var selvfølgelig fult! (Hadde jeg skyndet meg litt mer med å skifte sko da jeg kom, hadde jeg rukket det før de to gamle dame, som jeg godt kunne se var på vei inn i treningssenteret! Irriterende! Spessielt også når de går super langsomt, og er mer opptatt av å snakke med hverandre!) Enda mer irriterende er det så at man så velger å gjøre noe annet mens man venter på maskinen, også de som akkurat kommer inn døren, eller iallfall har komt etter meg tilfeldigvis går forbi maskinen akkurat ide noen går av! Sker dette igjen, skriver jeg opp ønkse om venteliste når det er disse travle tidspunkter!

Kom så hjem, og da hadde kjæresten min Kim lavd middag. Hjemmelaget terte. Smakte kjempe godt! Det er selvfølgelig veldig kjedelig for ham og oss at han går hjemme i disse dager, men han har vært kjempe flink til å gjøre ting her hjemme!

Etter en deilig dusj har vi tilbrakt resten av kvelden i sofaen! Vi ble sittende og se filmen "Transformers", haha, trodde aldri en slik "sciencefiction film" ville være noe for meg, men jeg kunne godt se humoren i den! Satt bare og lo, selv om det nok ikke er en komedie altså. Hehe..

 

Nå vil jeg til å i seng og være klar til morgen dagen! Og svigersøsters bursdagselskap om kvelden, hvor vi er invitert på middag!

Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar