lørdag 22. januar 2011

Vær måned har sine højdepunkt fremover!

Kim og jeg reserverte hotell i København valentines helgen <3 ihhh.. Romantisk. hehe.. Altså det skal nok sies at han fikk hotell ophold i svendegave af sjefen. Vi har ikke hatt tid til å bruke det, men det utløper 28.februar, så derfor bestemt vi oss for å ta en kjærlighetsweekend, og hva passer ikke bedre en valtines helg? hihi. De som kjenner meg vet at jeg er ganske klisje. Hehe.. Comfort Hotel Østerport ble hotellet vi bestemte oss for ut av de tre vi kunne velge mellom :)

Jeg satt og tenkte i dag, at jeg skal egentlig mye gøy fremover vær  måned, alle månedene har et ganske stort høydepunkt :)

Februar starter jeg måneden med å være i Norge, gleder meg utrolig mye til å komme hjem til familien og venner. Uken etter jeg kommer til Danmark igjen, drar vi til København :)



Mars skal jeg blant annet med prakikplassen to dager til Roskilde. Er kanskje ikke så gøy, men er litt spennende, da jeg skal være med på messe hvor vi skal stå med vores produkt. Da skal vi så sove der over på Scandic Hotel.

I slutten av måneden, skal jo Kim til Norge med 7 kamerater hvor de skal se landslagkampen Norge-Danmark. ( Har veddet med Kims fetter, at dersom Norge vinner skal han lave middag til meg og Kim en kveld, og dersom Danmark vinner, skal jeg lave middag en kveld til ham og kjæresten. Hehe..)
Så den helgen Kim og dem skal til Norge, har faktisk jeg, og min venninde (vi jobber sammen) frihelg på jobb, så vi har bestemt oss for å gjøre noe gøy sammen. Maiken, min vennine, ville finne ut av om vi kanskje kunne låne hennes foreldres sommerhus på Fanø, visst ikke så holder vi jente helg her hjemme, med bl.a pysjamas party :)

April er det jo blant annet påskeferie, vet ikke helt hva planene blir der. Men 28.april er jeg ferdig i min praktikk, og kl 2000 drar min kusine Donna og jeg til LONDON!!!! Og 29.april skal vi inn og se Prins William og Kate!!


(dette er fra da Kim og jeg var i London, og var innom Absolute IceBar)

Mai månden starter vi jo i LONDON :) Så håper jeg kanskje jeg kan komme hjem til Amcar treffet. Slutten av månden skal jeg avlevere min hovedoppgave!! Det ser jeg voldsomt frem til!!

Juni, skal jeg så opp å forsvare min hovedoppgave! OG FREDAG 24.JUNI, skulle jeg veldig gjerne bli utdannet MARKEDSFØRINGSØKONOM!!

Juli skulle jeg veldig gjerne minst en uke til SUNNMØRE til farmors bursdag, og besøke venner, gå på fjellet, og ikke minst se min vennines nyfødte sønn Elias!!

Er jeg ikke heldig?:)

Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar