søndag 30. januar 2011

The first days at home

Jeg var hjemme ca kl 1900 fredag, og kom hjem til en god velkomst og taco til middag :) Nice.  Resten av kvelden ble bare stille og rolig "catching up" og "litt" tidlig i seng.

Lørdag fikk jeg deilig frokost med rundstykker og egg. Med hjelp av min bror fikk jeg farga etterveksten min. Hehe. Men fikk au problemer med øyene mine i dag, heilt røde, så kjørte ned til Brilleland på Odden, men der var det iallfall ikke noe hjelp å få! Da var du mer behjelplige på Apoteket, og de hadde ikke en gang så mye de kunne hjelpe med! Sint!

Hjemme fikk jeg lavd negler igjen ;)  Det er utrolig hva litt pleje på neglane kan gjøre for sjela og utsjånad :)

Kvelden ble også veldig hyggelig. Var på avskjedsfest til min vennine Grete Lill som skal et halvt år til Mozambique! Spennende for henne. Hun er så utrolig flink til å komme seg ut i verden! Er litt misunlig på henne at hun klarer det. Hun har vært et år i USA, Franriket, Port Elizabeth og nå Mozambique. Hun er flink!  Kjempe hyggelig kveld. Vi hadde litt styr med noen biler som hadde glidd og var veldig tett mot hverandre, så var ingen som turte og kjøre. Men heldigvis gikk det fint, men det var mass et par cm som skilte. Litt skummelt!
På byen gikk de fleste på Kick, mens jeg møtte Donna, Sigurd og broren hvor vi dro på Caledonien! En ute plass jeg godt kan anbefale egentlig. Det var live musik, med god og gøy musikk! Så koste oss masse, og kom aldri videre.


(Donna & Sigurd i konfirmasjonen til Christian 2010) Syntes egentlig tapeten et litt fin også? Fineste lokaler jeg noen gang jeg har sett der de holdt konfirmasjonen.

Jeg er tydligvis blitt ganske flink til å prate dansk, for mens vi stod utenfor kom det en henn og snakka med oss og jeg lata som jeg var dansk, også skulle han snakke med meg og fortalte om Kristiansand osv, og prøvde å snakke dansk. Til sist klappet jeg han på skuldren og sa "jeg er altså også norsk og er oppvokst i Kristiansand.". Han ble så sur at han vendte seg rundt og snakka ikke mer med meg. Haha, det var morsomt!

Ellers sov jeg hos Donna & Sigurd. Veldig hyggelig, vi var jo mange der, de to, broren til Sigurd og Stephanie. Hehe. Men det var veldig koselig. Og i dag morges koste vi oss med pølser og brød til frokost. hehe, og brød selvfølgelig. Morsomt. Veldig hyggelig. Og skal lige nevne deres fantastiske utsikt fra leiligheten deres, de bor i 8 etg! Nydelig er det iallfall.

Resten av dagen har vært avslapning her hjemme. Jeg så også finalen i håndball, Danmark-Franriket. Hvor Danmark desverre tapte i ekstraomgangen. Men det var en god kamp, og alle spilte godt!

I morgen blir en hyggelig dag, hvor mamma og jeg skal kose oss med litt shopping ol. Tror det blir en tur til Langenes på Annas Rom , og Ikea, kanskje også Sørlandssenteret? :)

God kveld alle sammen! Jeg skal straks i seng og kose meg med interiørbladet  Rom123

1 kommentar:

  1. Du er såååå søt, snuppa:) Tusen takk for at du kom på avskjedsfesten min! Utrolig koselig å se deg som alltid:) <3

    SvarSlett