torsdag 27. januar 2011

Har du prøvd å kommentere på min blogg?

Den var en liten fulg som pippet til meg at bl.a hun ikke kunne kommentere inne på min blogg. Jeg har nå ordnet det så ALLE kan kommentere. Så dere er meget velkomne til å kommentere :)

Ha en god torsdag alle sammen!

Min den går til praktikk, fort hjem så til svigersøster revy på skolen med spisning osv! Veldig hyggelig. Gleder meg masse, og det tror jeg hun også gjør. Dette er et skuespill som de har øvd lenge på. Skal prøve å huske å ta bilder!

Så skal jeg skyndte meg hjem og pakke! Jeg reiser nemlig hjem i morgen! Kim blir desverre ikke med :( Det har begynt å bli en del mildere ute, så han håper virkelig på å få jobb snart, så han tør rett og slett ikke å ta av sted. Veldig kjedelig, men også fuldt forståeligt!

Ha en god dag alle sammen!


Et lite hyggelig bilde av mine yndlingsblomster :) Dekorasjonen jeg lavde til min brors konfirmasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar