tirsdag 25. januar 2011

Mandagen d.24.Januar

Nå vil jeg i seng, blir en okei lang dag (tirsdag), en del ting å forberede i praktikken og forberedelse til Norge. Og ikke minst Zumba kl 1800! :)

Dersom noen lurte på hva jeg har gjort i helgen, har det meste av helgen gått til en del jobbing, ganske så travelt, men det jo fint, for så går tiden fort :)

Lørdag kveld fikk vi besøk av et godt vennepar av oss Kim Emil og Maiken. Vi lavde en stor deilig porsjon nachos sammen, hvor Maiken hadde lavd en utrolig god mexikansk dipblanding! Vi så håndballkampen til Danmark, hvor Danmark kun vant med et mål! Men de vant iallfall :) Etter kampen gikk vi i gang med å spille "Partners" to ganger (hvor Kim og jeg vant begge gangene  :)) etterfulgt av en omgang "Ticket to Ride", hvor Maiken vandt! (første gang hun spilte spillet!) Vi spilte helt til kl 0100, og stor koste oss. (Men var litt trøtt dagen etter da jeg skulle opp 0700 på jobb!)

Kim og jeg koste oss iallfall masse, vi elsker å spille brett spill som tar litt tid og man skal tenke litt! Samtidig er det også super hyggelig måte for Kim og jeg og være sammen også. Hehe.. Når det er kun oss to så blir det fort til man sitter med vær sin PC, eller vi er begge to er fæle til å falde i søvn visst vi ser film. Hehe. Så dette er en yperlig måte for oss to å gjøre ting sammen. Hehe. Men det skal også sies at jeg hygger meg veldig bare vi er sammen hjemme, om han hygger seg med å styre med akvariet, og jeg sitter f.eks og fletter vesker. hehe. Bare det vi er sammen er viktig for meg :) Samtidig så liker vi veldig godt å være med venner ol, og har derfor av og til litt vanskelig å si nei visst man får en invitasjon ut :) hehe.. Og jeg hygger meg også veldig i mitt eget selskap.


( Kim og jeg i august 2010)

Søndagen var jeg på jobb til ca 1430. Skyndte meg hjem skifta tøy og gikk meg en tur i det flotte været. Litt kaldt var det, men det var utrolig frisk og solen tittet frem. Jeg gikk over til Kim som var over å hjelpe hans mors tante med noe i haven. Da jeg kom der over fikk jeg så 3 gamle mælkeglass :)) (de glass man fikk levert melk i i gamle dager!). De er kjempe flotte, og står nå fint på mitt kjøkkenbord med pynte sten i.
Har skaffet noen til mamma også, så nå blir vel hun også glad?:)



Resten av kvelden gikk til avslapping! Jeg lavde middag en marinert skinkesteg av et slags (kjøpt med hjem fra Kiwi ), rodfrugter og rødvinssaus! Nydelig :) (skulle kanskje hatt noen poteter til også). Og ikke minst håndballkampen, hvor Danmark vant! Og er nå sikret semifinalen!

Nå vil jeg ta med mannen og babyen våres i seng (katten) hehe...


 

Elsker min lille Pys!

1 kommentar:

  1. Det skal sies at her ligger Pys på brystet mitt, så nærme mitt ansikt han kan komme! <3

    SvarSlett