tirsdag 1. februar 2011

My hair and my day!



Jeg har jo før skrevet om den berømte Remington rettetangen som jeg fikk i bursdagsgave. Og hvor god den er til å lave krøller med. Dette lavde jeg på håret mitt på ca 10 min, jeg er iallfall veldig fornøyd, og har alltid syntes slikt fald er så fint på alle andre, men har liksom aldri klart å lave det på meg selv.Håret ligger veldig fint, man kan gå med håret ned, uten at det irriterer og faller foran øyenene. Samtidig har håret holdt seg sånn i hele dag, som har vært ganske så på farten. (og nei, jeg bruker ikke masse hårspray ol, og håret mitt er heller ikke det som vanligvis holder på krøller osv). 

I dag klarte vi å stå opp ganske tidlig, men kom oss selvfølgelig ikke så utrolig tidlig ut av døren. Jeg ville jo også gjerne forbi "Annas Rom" på Langenes, og det tar ca en time iallfall og kjøre herfra. Vi fant masse fint og la nesten igjen 1000 kroner i butikken, (så jeg syntes selv jeg kan få lov til å vinne gavekortet hun utlodder på facebook i kveld. Haha). Mamma kjøpte mest, hihi, meg jeg fikk meg en wall sticker som skal henge på døra inn til mitt kontor, hvor det altså står "Kontor", hihi, bilde følger, og 4 tallerkner til de 4 koppene jeg kjøpte sist jeg var på Annas Rom. Mens vi allikavel var på Langenes dro vi innom mamma og pappas gode venner Sonja og Bøbbø på en kaffe. Det skulle egentlig vært en kjapp tur, men snakken falt og tiden gikk :) Men alltid koselig å si hei til dem!

Etterpå kjørte vi innom Sørlandssenteret. Et utrolig stort kjøpesentert i Kristiansand, (er det ikke et av de største her i Norge?!), og fikk en utrolig god krydder"baguett" på bon Appetit (kan ikke helt huske om de de egentlig har fått nytt navn, la jeg desverre ikke merke til)! Anbefaler stærkt krydderbolle med kylling, salat, pesto og sol tørkatomater!! Nam!! Vi fant desverre ikke det store der ute, foruten den puta som jeg skrev om i innlegget før, som ejg vurderer litt å kjøpe. Hehe.. og en topp på 70 % på Villa. Hihi. Vi var egentlig også ganske trøtte der, og mine bein verka, fordi jeg hadde litt høje sko på! (mine lave sko har jeg glemt hos deg Donna. Hehe..).

Også skulle vi en tur innom Ikea au! Hehe.. Årh, det er så utrolig mye jeg kunne tenke meg, og så utrolig mye jeg kunne tenke meg å gjøre om/ pusse opp der hjemme, men alt koster desverre penge :( Og man kan liksom ikke bare nøyes med en ting, man skal ha det hele som passer til liksom. Super kjedelig! Så hva kjøpte jeg? Hehe.. Joda et trekk til strykebrettet mitt, 3 rosa zink potter ( 3stk for 25kr), et par rammer, og en innflyttningsgave! (men til hvem? Hihi, det er foreløpigt hemmlig). Så ikke det mest spennende! Vi kjøpte verdensbeste kanelsnurrer til hjem turen!! Nam! Fortsatt varme var de også! Og en ferdig lavd pizza som bare var til å hive i ovnen når vi kom hjem! (jeg hev på litt ekstra ost, og noe tacokjøttdeig rester, så ble den bare ekstra god! Mums!).

Nå må jeg heller komme meg i seng. Kan sove litt lenge i morgen, før jeg skal kjøre mamma på båten ( litt trist hun må på jobb, men vi har i det minste hatt noen koslige dager sammen) og deretter ut til min gode vennine Malin og hennes deilige datter Emma Tomine! Også kommer Janne og hennes super søte sønn Ørjan! Nok en hyggelig dag i møte!

God kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar