søndag 27. februar 2011

As the week go by


Det er forferdelig lenge siden jeg har skrevet, men denne uken har ikke ført med seg så mye skrivbart materiale. Hehe..

Men jeg har flettet en veske mer, i en litt større størrelse en den andre. Denne gangen av chips poser :)


Jeg er ikke helt sikker, men omkring 15 - 20 chips poser er med til å lave denne vesken. (bare rolig det er ikke kun meg som har spise alle de chips poser, de er samlet av familie og venner).


Mandag var ikke så spennende, kom hjem og kan ikke huske jeg gjorde så meget spennende, før jeg satt meg foran TVen og så Greys Hvide Verden, Private Practice og Paradise Hotell, og gikk i seng :)

Jeg har vært til Zumba både tirsdag og onsdag denne uken, og neste uke går vi i gang med å øve til opvisningen søndag d.13.mars klokken 1500. IIh, jeg gleder meg, og ikke minst til å se alle dem andre, det er nemlig alle dansre i forskjellige kategorier osv som skal fremføre, vi i Zumba er egentlig bare et gjesteinnlegg/pauseinnlegg. Blant andet min sviger søster Natasja skal ha opvisning med hennes dansegruppe. Hun har også fødselsdag den dagen, så det blir jo en koselig dag!

Torsdag  jobb etter jobben. Hehe. En meget travel dag også i Kiwi, men super deilig og motiverende med tanke på at dagen etter var det total fri helg!

Fredag var jeg i bursdagsselskap til min vennine Karina, kjempe koselig, men hyggelig snakk, hvor vi kom innom de mest mærkelige emner. Haha, men koselig var det, med nydlig mat! Klokken ble også 0100 før jeg kom hjem.

Lørdag ringte min vennine Maiken om jeg ville være med svømmehallen med hende og hendes niese Emilie. Jeg ringte så til svigermor, og fikk så låne svigerbror Nicolaj på 2 år og svigersøster  Ida på 8 år med i svømmehallen.  Nicolaj gikk litt i panikk da han kom inn i garderoben og ville absolutt ikke skiftes på, jeg prøvde jo alt for å roe han ned, men ikke så lett når de i den alderen har bestemt seg. Jeg fikk så på noe tøy igjen og roet han ned, og klare å overbevise ham en liten smule til å være med meg inn i svømmehallen å bare se var det var. Grinene løftet jeg han med inn, og etter å kikket litt rundt kunne han jo se at det var litt spennende. Jeg fikk så lov til å skifte på ham, men neste problem var jo å få ham dusjet først. hehe.. Etter litt forklaring fikk jeg ham så til å sitte i baljen med vann og vasket ham. Da vi kom inn hoppet jo selvfølgelig Ida bare rett ut i, mens Nicolaj kom stille ned i, men han kom fort i gang, for svømmehallen hadde en del spennende leketøy til barnene, blant anet en trakt som var meget spennende, og helde vann i. Hihi.. Ida svømte rundt med sine dykker briller, tror hun hygget seg, men kanskje også litt kjedelig, da både Maiken og jeg hadde små med som mer eller mindre krever full opmerksomhet hele tiden. hehe..
Vi kom så ut i det litt dypere svømmebassent, hvor de blandt andet også havde bobler i. Maikens niese og Ida fikk hurtig på sine armeringer og mavebelte og koste seg, Nicolaj fikk også sine på etter han så lille Emilie dem på, og han skulle ha dem på for visst ikke måtte vi gå ut. Okei da. Hehe..
Det var en utrolig hyggelig dag, veldig gøy, og se hvor fort et barn utvikler seg og hvor tøff de er, Nicolaj  var meget skeptisk da vi kom ut, men inden vi gikk opp kastet Nicolaj bøtter med vann over hode, ristet hode og tørret seg så i øynene. Hehe.. Hvem skulle tro han ville bli så tøff og frivilli få kastet vann over hode? Vi dykket faktisk under vann sammen en gang også. Meget hyggelig :) Syntes vi alle sammen, noe vi klart vil gjøre en gang igjen!


Her er Nicolaj satt i skapet med det deilig "kåpe" håndkle (som vi kjøpte til han da vi var i Spania) og holdt varmen mens Ida og jeg fikk tøyet på. Det skal også sies at han syntes det var forferdelig gøy å sitte der oppe. Hehe..

Igjen vil jeg nevne at vi var i svømmehallen  er her i Bramming, den lille by jeg bor i. Svømmehallen sto ferdig her i julen, og Kims onkel Jan var personen som fikk i gang svømmehall i Bramming. Det er han som skal ha en av de store takk for at Bramming i dag har sin egen svømmehall! Bramming har så 3 forskjellige størrelser, et til "konkurranse" svømmer og de eldre, et barnebasseng med noen små lekesaker, samt et mellombasseng som ikke er så stort, men dybt, og bobler og sitte plass i den ene ende! 


En flott og deilig svømmehall!

Bramming Svømmehal indvielse den 18. dec. 2010

Resten av dagen fikk jeg ryddet her hjemme, og ENDELIG skiftet sengetøy! Hihi.. Kim var til fotballoppstart og var ute med gutta boys! De var blant annet hjemme hos Kim Emil om kvelden, så kjæresten hans og min vennine Maiken kom over til meg hvor vi så en film, fikk en kopp deilig tee og litt popcorn :)

I dag har vi gått en god tur ut til Kims foreldre og hjem, jeg hygger her hjemme og slapper av, snakket med en veunne fra Norge, pluss mammaen og pappaen min, en veldig hyggelig telefon samtale <3 Kim er nå over på Fyn hvor han er med en kamerat som har kjøpt et akvarie eller noe i den dur. Hehe..

Har dere hatt en hyggelig uke eller helg?

Klem Charlotte





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar