fredag 11. februar 2011

The days and the next few days

Hei!

Har ikke fått skrevet så mye, men dagene mine har ikke vært noe spennende. Det har vært jobbing, jobbing, jobbing og jobbing etter jobben! Puha!

Mandag ryddet vi litt her hjemme og styret akvariet er ferdig, og der er kjempe fint, Pys elsker det også, sitter så fint på stolen med Kim og kikker på fiskene i lang tid!



Altså det er jo ferdig, men Kim kunne tenke seg en annen bakgrunn som han er i gang med å eksperimentere med. Også dekorerer han litt hele tiden.



Tirsdag jobb etter jobb.

Onsdag var jeg ganske smadret og sliten. Fikk fri litt før så kom hjem og slappet litt av, før jeg klarte å komme meg av gårde til ZUMBA! Det er altså bare så gøy! Nå begynner jeg og kjenne igjen trinnene til de forskjellige sangene, så nå lever jeg meg bare helt vilt inn i trinnene, og vrikker og rister på alt jeg har! Rett før puppane mine går to ganger rundt meg selv når jeg ryster dem! Haha..
Søndag 13.mars skal vi faktisk ha en liten opvisning! :) Det gleder jeg meg til, mange av de andre litt "eldre" fikk litt mer panikk og visste ikke om de ville, men jeg syntes jo bare slikt er gøy! Er min vennine Maiken og jeg som går sammen til Zumba, hun var desverre syk i går, så har ikke fått fortalt henne enda om opvisningen. hehe..

I dag jobbing etter jobben. Puha. Også PAKKING!

Here I come Copenhagen! 



Vi var en tur i København sist år også, fordelig kaldt, men fikk da sett litt av byen, og blant annet kom vi inn på Amalienborg på visning for å se mens de pusset opp, det var flott! Men vi fikk ikke lov til å ta bilder der inne.

 


Her er vi utenfor Amalienborg og hadde akkurat vært inne og sett. Vi var så heldig å kom da det ikke var kø!




Her er vi på "Strøget"

Så gled dere til søndag/mandags bloggen min!

Stor klem

2 kommentarer:

  1. Kos dere masse i copenhagen, håper dere får knall vær og alt blir bare kos. Akvariet ble kjempe flott. Vi snakkes over helga, skal jo hjem tirsdag det blir godt å komme hjem. Stoor Klem mamma

    SvarSlett
  2. Ja altså bloggen var skrevet i går (torsdag), ser det står fredag. Mærkelig. Kan ikke finne ut av det hele blogg styret av og til. Først var det noen som ikke kunne kommentere, og det rettet jeg på, men får enda vite at noen ikke kan kommentere? Prøver igjen å rette... Visst dere ikke kan kommentere, så send meg en mail: charlodde86@hotmail.com

    SvarSlett