fredag 18. februar 2011

One of my bestfriends are getting married!

Når en av mine bestevenniner skal gifte seg, så fortjener de ikke minst et innlegg i bloggen min!

Gratulerer så mye til Linn og Kjartan!


Jeg er så glad på deres begge vegne, alt har virkelig ordnet seg så fint for dem. For et halv år siden kjøpte de bolig sammen, og 1.mars har Linn termin med sønnen deres Elias, som skal oppkaldes etter hennes bestefar. Etter planen skal de døpe lille Elias samme dag som de giftes seg. ( det gjorde mammen og pappaen min også med meg.)

Og vet dere hva?? JEG HAR BLITT SPURT OM Å LAVE BRUDEBUKETTEN HENNES! Selvfølgelig vil jeg det, planleggingen er allerede gått i gang, og jeg tenker masse på den. Noen av blomstene og farvene er allerede bestemt nesten. Men det er topp seceret til dere ser henne i Herøy Kirke! Jeg gleder meg sånn. Jeg ringte til mamma og pappa med en gang og sa de MÅTTE hjelpe meg, for jeg skal opp i det bryllupet, så visst jeg hadde litt problemer om de kunne være så snill å hjelpe meg med en flybillett, og det ville de heldigvis! Dette er noe som betyr veldig mye for meg.


Så inspirasjon hentes over alt. Kikket igjennom arkivet og hva jeg har lavet før.


Så skal jeg også huske hva jeg lærte på skolen. Her er bukettene Nina og jeg lavde på skolen. Kan desverre ikke huske hvilken av dem jeg lavde. Hehe.


Og her er en brystbukett til mannen, som jeg den dagen valgt å pynte håret mitt med den dagen :)

Linn og jeg har været kjempe gode venner siden jeg flyttet til Sunnmøre da jeg var 16 år. Linn syntes jeg var litt mærkelig og var veldig utadvent, hehe. Men det tok heldivis ikke lang tid før vi ble utrolig gode venniner, og har heldigvis klart å holde kontakten etter jeg flyttet. Iallfall i form av mails osv. Jeg savner henne utrolig mye, så utrolig kjedelig at vi bor så langt fra hverandre som vi gjøre. Men Linn du skal vite at jeg tenker på deg ofte!

2 kommentarer:

  1. Kor søøøte du e Charlotte! :) Blir nå helt rørte her ej site! Goooda :)
    Kjekt atte du kjeme oppover å feira i lag me dei (oss;) )
    Klem Julianne

    SvarSlett
  2. Hehe, takk Julianne! Å dokke e so søte heile familia!

    Gleda mej kjempe masse til å komme oppover, veit ikkje hvilken dag det verte enda, for ej he eksamen en ta dagane enten før eller etter.
    Og ikkje minst kjeme ej opp igjen tre veke etterpå og da verte vi ei veke! (Farmor verte 80 år).

    Du må hilse alle jentene dine! Klem

    SvarSlett