søndag 6. februar 2011

My office

Jeg har jo som sakt fått et av rommene her i huset som liksom er "mitt", som jeg kan inrette akkurat som jeg vil. Jeg vil gjerne holde den i den hvite "romantiske" stilen, men har så valgt å få litt pink inn.


( "Kontor" klister kjøpt på "Annas Rom" )

I dag gikk kreativiteten i gang. Hehe. Jeg fant 2010 kalenderen min, som inneholdt bilder i pink av en gris med forskjellige ting, og morsome tekster.


De er bare simpelthen klippet ut, og satt inn i noen billige rammer fra Ikea


"Give the girl the right pair of shoes, and she can conquer the world"


"Too much of a good thing can be wonderful"


" I know I`m not perfect, but I`m so close it scares me"


" A girl should be two things, classy and fabulous"

Har fortsatt 8 bilder igjen til å finne på noe gøy med :)


For å få prikken over i`et, har jeg satt et wallsticker på døren. Hehe. Også kjøpte jeg 3 blomsterpotter i pink zink på Ikea ( 3 for 25 kr (!) )som jeg nok også har der inne.
Jeg er ikke helt ferdig enda, det blir jeg nok heller aldri? Jeg forandrer hele tiden, for jeg blir aldri fornøyd. Kim blir helt oppgitt, fordi jeg henger opp, men angrer og tar ned igjen etter en stund. Ikke bra med tanke på hullene i veggen :( Men jeg blir bare rett og slett aldri fornøyd. Heh.

Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar