torsdag 17. februar 2011

My purse is finish!

Min aller første flettet veske er ferdig! I går satt jeg meg ned og klippet opp alle kaffe posene jeg hadde samlet. Også gikk jeg ellers i gang med å flette. Jeg begynte da jeg kom hjem kl 1645 ca, og flettet helt til jeg gikk i seng kl 0000! Hehe.. (med untak til en liten spise pause). Altså jeg sitter og hygger meg foran TVen mens jeg fletter.

Jeg ble iallfall ferdig med å flette remsene i går, og lavde den runde. I dag etter tannlegen begynte jeg å sy de sammen, og det har jeg brukt et par timer på. Jeg mangler fortsatt å sy inn glidelåset (lynlås), men da har jeg bruk for en anden nål.



Hva syntes dere? Dette er jo min første, så den er ikke så jevn som jeg ellers ville.



I Danmark er iallfall disse "veskene" blitt veldig populære, og kan jo som sakt flettes i alle slaks farver, folk bruker alt fra kaffeposer, chipsposer, tegneserier og andre litt stærke "papirer".



Noen spørsmål? :)

Charlotte

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Den er bare så flot - du er såååh dygtig!

    SvarSlett
  3. hva skal du ha for en sånn en, viss man samler sammen posene selv?

    SvarSlett
  4. Vil jeg nok ta omkring 150 kr, da det tar riktig mange timer, hvilken størrelse vil du ca ha?

    SvarSlett