fredag 18. februar 2011

1/4 vinterferie


Jeg er så "heldig" å fått fri torsdag og fredag fra praktikken da han holder lang weekend pga vinterferien. Så jeg arbeider litt hjemmenfra. Eneste som er meget irriterende er at disse to "fri" dager faller på akkurat de to dager jeg har lukke vakt i Kiwi, men jeg får det minste sovet lenge. Men allikavel så er det noen småting som skulle ordnes, som man ellers ikke kan nå når man er på arbeid og ikke kommer hjem før 16.30, for da er jo det meste stengt. Så i går måtte jeg til tannlegen, (hadde som alltid en del begynder hull). Det værste var vel egentlig at på bildene tannlegen tok kunne hun se at mine visdomstenner er på vei opp, og de kommer total skevt inn!! Så neste gang (om ca halvt år) skal det vurderes om jeg skal til å operere (!) de ut.! Puha. Det er sånn en inviklet operasjon at tannlegen ikke vil gjøre det en gang, så da skal jeg henvises til Esbjerg. Kryss fingrer for meg! Arh, altså jeg har egentlig ikke noe i mot å gå til tannlegen, det er liksom noe man skal. Men vær gang jeg kommer inn døren så kommer jeg i tanke om, "Å ja, det kan jo skje jeg skal borre, eller når hun renser meg for tannsten, det gjør jo så vondt"! (jeg har så ømt tannkjøtt). Jo eldre enn blir jo mer er det som regel som skal fikses og dyrere blir det! Ikke minst så skal du jo selv betale det hele nå, du er ikke under 18, og blir heller ikke forsørget av dine foreldre lenger. Haha. Ikke nok om det så er jeg så utrolig missfornøyd med mine øverste tenner. Det kunne tannlegen også litt forstå, men eneste løsning er at så skal jeg til å gå med TOGSKINNER! og det skal amn jo også betale selv! Utrolig irriterende er det også, når jeg fra før av brukte mange år av min barndom med å gå med nettop TOGSKINNER! Hat på tenner! Ikke minst så har jeg SÅ lyst å bleike mine tenner!

Ikke minst har jeg virkelig INGEN flere penger denne måneden. Men så er det deilig at jeg hadde gavekort! Så kan man i det minste kjøpe noe til seg selv med god samvittighet. Genialt!
Jeg har kastet meg på ugletrenden, og fikk endelig kjøpt uglesmykke som jeg har kikket på så lenge.



..også kjøpte jeg dette "belte" som skal være under brysterene aktig, det er genialt, og pynter meget. Jeg er nemlig den person der aldri finner noen fede/coole party topper, så jeg blir nødt til å kjøpe noen accessories til i stedenfor å freshe opp det "kjedelige" antrekket.



(tingene er kjøpt hos Joy i Bramming).

I dag har jeg faktisk vært ute å løpt! *stolt*. Og da jeg kom hjem gikk jeg faktisk i gang med å vaske gulvet i hele huset, samt badet værelse osv! Veldig fornøyd. Så nå tørr jeg faktisk å ha besøk igjen ;) Så nå skal jeg bare har ringt til mannen og si at jeg faktisk har vasket hele huset, så han skal tenke litt ekstra over hvor han går når han kommer hjem. Haha.

Har bare litt lyst å vise min nye Medecin boks. Den kjøpte jeg på Upstairs hjemme i Kristisansand. Syntes den var genial, den er faktisk ganske stor, og deler det litt inn i rom. Før brukte vi bare en plastik boks, men jeg liker jo når ting har litt former, og ser litt mer "innbydende ut". (kan man si det). Jeg er veldig dillete. Hehe.



Nå sitter jeg godt i sofaen før jeg vil i dusjen og må på jobb igjen! En kopp te og en sandwich med ost & skinke, salat, pesto og litt majones, på mitt nye service fra Annas Rom, mærke Falby. (som faktisk er fra Danmark, men er mærke som blant annet er blitt kjempe populært i Norge.)



Ønsker alle sammen en god helg!
Charlotte

1 kommentar: