mandag 23. mai 2011

Barnevogn

Først vil jeg bare si at denne blogg har jeg blandt andet lavet fordi jeg nettop bor i Danmark og er "langt" vekke fra min familie og nære venner, og fordi jeg ikke vil dele alt i statuser på facebook. Derfor er bloggen min måte for å dele ting med dem, samt å vise noen enkle ting, og derfor tar jeg bilder. Jeg ved godt jeg kan legge kode på min blogg sånn at kun dem jeg velger kan lese den, men det har jeg ikke hatt behov for enda.. Derfor ber jeg om forståelse for at jeg bl.a deler noen små ting som min graviditet, og kanskje for mange tar mange "merklige" bilder, eller for noen tar bilde av "alt"!

Fredag etter vi hadde vært på Korskro markedet dro vi innom Kims kusiner som jeg skrev før, de har en deilig sønn på snart 1 1/2 år.  Mens vi var der kunne Gitte fortelle at de skulle selge deres barnevogn
for sønnen vil slett ikke sove i den eller noe, så den er nesten ikke brukt, så de ville heller ut å ha en ordentlig klappvogn. Jeg kikket på den og sa bare den vil vi ha! Den var så fin, så slett ikke brukt ut, den var sort og lett som jeg vil ha, størrelsen jeg kunne tenke meg, og de har vært så fornøyd med den. Så den beslutningen tok vi bare og kjøpte den av dem, pluss vi fikk så utrolig mye tilbehør til som pusletaske, seler, regnslag osv! Og nå skal sikkert mange, som så mange allerede har sagt "barnevogn skal man da ha ny" eller "det var da godtnok tidlig å kjøpe en vogn". Ja dere om det! Men jeg aner ikke hva jeg skal kikke etter i en barnevogn, og blir sur og tosset av alles "kloge" ord. Nå stoler jeg meget på Gitte og hennes kjæreste og da de har vært så fornøyd med vognen, og jeg ved de har passet godt på den, har jeg det nesten bedre med at jeg kjøpte deres vogn, enn Kim og jeg selv skulle ut å kjøpe en! 


Vogn med merke "Brio"


Noen syntes kanskje også jeg er tidlig ute med enkelte ting, men nå har jeg det slik at jeg gjerne kjøper tingene når jeg "faller" over det, bl.a for pengene er jo ikke så mange, og derfor er det litt lettere å kjøpe litt underveis, enn og skal kjøpe alt på en gang. Og jo selvfølgelig er jeg redd for å miste, bl.a fordi jeg kjøper noen ting så tidlig, så blir jeg litt "overtroisk", men prøver også å si til meg selv, at sånn kan man ikke tenke, og må jo bare glede seg over det hele nå.

Nå kan snart ikke måndene gå fort nok! :) <3 Jeg innbiller meg også at jeg har merket litt bevegelser i magen, i dag iallfall hvor det kom sånn "tyn" bølge gjennom maven kun i et par sekunder, men et par gjenntatte ganger.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin vogn Charlotte. Ligner litt på den vognen eg hadde, Simo. Nyt tiden :) Klem

    SvarSlett
  2. Hvor er den fin Søde. Så er i jo godt kørende med den lille :o)

    SvarSlett