søndag 15. mai 2011

Min svigerfamilie er Efb fans

Nå har jeg aldri gått opp i fotball. Jeg startet ofte på fotball når jeg var liten, men det var nok mere fordi alle andre spilte fotball, så det skulle liksom prøves. Hehe.. Jeg sluttet også et par ganger. Kan faktisk ikke en gang huske hvor gammel jeg var da jeg sluttet. Da jeg var i ungdomsårene var jeg dog en av de aktive som syklet med en hel gjeng vær hjemme kamp fra hvor vi bodde, Høietun, til stadioen og så Start spille. (Kristiansands hjemme lag). Det var en ok lang cykel tur, som så mer eller mindre tok hele dagen, spesielt en lang tur hjem, for i Norge har vi jo en del bakker. Turene var mega hygglige, og vi hadde det alltid gøy sammen.

Spessielt min bror Alexander er også veldig fotball interessert, så han påvirket meg også tror jeg litt, så jeg heier vel egentlig litt på Manchester United. Hehe.. Pluss min kjæreste er stor Brøndby fan! Brøndby er også et godt stykke herfra, så dvs at jeg ofte har en del søndager for meg selv. (blant annet i dag, dog er de i dag i Herning, så de kjørte ikke fult så tidlig i dag. Kunne akkurat lese på textTV at Brøndby tape 1-0, så det er jo ikke godt) Ingen tvil om at våres barn skal begynne på fotball, og at det skal et stort fotballmål i hagen! Hehe..

Men grunnen til jeg skriver i dag, er fordi min svigerfamilie er blitt noen store Efb (Esbjerg) fans!


Efb og Blue Water Arena hadde operation "Fyld Stadion" og i den forbindelse hadde de en konkurrance hvor man kunne vinne en signert Efb trøje, det man så skulle gjøre var så å finne på noe kreativt med farvene blå og hvit! Min svigerfamilie og deres venner var så kreative og kledde seg så ut som smurfer! Så kreativt var det at lokalavisen JydskeVestkysten var hjemme hos dem torsdag og intervjuet dem!

Inden-kampen-EFB-AAB7

Øverste bilde er tatt hjemmenfra før de dro, men bilde under er fra JydskeVestkystens hjemmeside! :)

Syntes det var så utrolig kreativt og tøft gjort at de helt klart fortjener et innlegg i bloggen min! Syntes det er fantastisk, og en utrolig hyggelig ting, som hele familien liker å gjøre sammen. For meg er det viktig at alle i familien kan gjøre noe sammen av og til, det glemmer man fort i den travle værdag i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar