lørdag 14. mai 2011

Min Hoptimist

...Tirsdagen er ikke så meget at skrive om, for jeg lå faktisk mer eller mindre å sov hele dagen frem til jeg skulle på jobb kl: 16.00. Altså for tiden så står jeg veldig fort opp når jeg vokner, for jeg må så utrolig mye på toalettet, at jeg faktisk er litt små kvalm, og kan ikke finne noen som helst god ligge stilling i sengen. Hehe.. Men så fort jeg er på toalett er jeg frisk og fin igjen. Hehe.. Tør ikke å tenke på hvordan det blir når jeg er højgravid. Hehe.

Onsdag formiddag gjorde jeg klart noen papirer osv på min hovedopgave. Litt i 13:00 kjørte jeg mot Esbjerg, ville innom Harald Nyborg og Bauhaus først for å finne en grill til svigers, for Kim øddela deres da han brente bål i den! Vel og merke var jeg i Harald Nyborg kl: 13:00 første dagen de startet på tilbudet med den grill jeg skulle ha, men den var utsolgt! " Gud er i ej, i har slett ikke fået dem ind". Hater når butikkene ikke kan være ærlig i stedenfor, og si beklager, eller være litt mer behælpelige! Innom Bauhaus også, men det var de litt for dyr for vårt budget :/.. Litt mer tid i overskudd tok jeg meg en tur innom Baby Sam og fantaserte litt. Hihi.

Kl: 14:00 havde jeg møde med min studievejleder. Jeg advarte ham på forskud at jeg nok ikke hadde så meget at snakke om, men det mer et "panik" møde før avlevering i slutten av månden. Hehe.. Men mødet hjalp veldig, og fikk de siste pift, så håper snart jeg kan få den ferdig, så jeg kan få en del tid til redigering og finpussing!
Etter mødet hadde jeg et koselig "kaffe" møde med min klasse vennine som vi endelig fikk til. Hun bor mitt i Esbjerg, så vi skulle egentlig  møtes en gang mens jeg "jobbet" i Esbjerg. Vi koste oss masse, været var fantastisk, vi satt utenfor i kortbukser og kortarmer. Fantastisk så tiden løp fra oss. Vi løp innom Matas hvor jeg kjøpte noen farverike neglelakker i rosa, grønn, blå, lilla og en i neutral perlemor :) På vej til bilen gikk vi innom "Kop og Kande", og der falt jeg over en Hoptimist igjen. Jeg er litt fasinert av dem, forstår ikke hvorfor. 
Jeg fikk et gavekort på 300 kr da jeg hadde siste dagen på Praktikplassen, så bestemte meg derfor å bruke det på en Hoptimist! :) Så hadde jeg også brukt det litt fornuftig! Jeg elsker den! <3 

 

Jeg kom først hjem litt før 18:00, så ryddet og styret litt her hjemme, mens jeg så litt TV i bakgrunnen. Mannen var på fisketur hele dagen til noe arrangament, "fisk opp alle rester" eller noe slik i "Putt and Take" eller "Putt and Fish" som Malin sier ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar