tirsdag 3. mai 2011

Kingston and Build-A-Bear

I dag sov vi litt lenge og det var deilig. Vi hadde bestemt oss i gaar at i dag skulle vi inn til Kingston, og det er ikke saa langt fra hvor vi bor, saa vi hadde ikke saa lang togtur.
Samtidig begynner vi aa faa litt panikk for vi har faktisk kjopt veldig mye, saa vi begynner og bli veldig redd for at vi ikke har plass til alt, og ikke minst vegten, for Ryanair er ganske noje paa at du ikke overstiger grensen. Men hallo det er jo vanskelig aa la vaer med aa handle naar sko kun koster 30 kr! Hehe..

Vi kom inn til Kingston litt over kl 11 og vandret stille og rolig rundt, fant oss en cafe og kjopte oss en Panini! Smaker saa godt. Vi fikk oss en deilig plass i solen ogsaa saa vi bare koste oss i dag, tok alt stille og rolig (da vi jo ikke torr aa shoppe saa mye, og egentlig har kjopt en del. hehe).




Kingston hadde ogsaa noen utrolig fine gater og vandre rundt i. MEN vi ble ved med aa se folk komme med Primark poser, saa til slutt ble vi nodt til aa spor noe, aaa joda, Kingston hadde ogsaa Primark, saa vi kunne jo ikke la vaer med aa gaa inn aa kikke. Butikken var ikke saa stor som London, men det var jo ikke halvparten saa mange folk, saa det var veldig fint aa kikke litt, saa ble brukt et par hundre igjen der inne :\ Hehe...
Etterpaa gikk vi over gaten og innom Clinton Cards. Jeg anbefaler ALLE som er i England aa gaa innom der aa kjop kort til familie og venner, for de er saa utrolig fine, samtidig som kortene her er veldig personlige, med titler som "to my special mum\brother\sister\father\grandparents ect" med dikt og ord. Rett og slett kort til alle anledninger!

The big thing today! Hehe... Donna har ikke hort om Build A Bear, og naa har det seg jo slik at jeg er ganske stor fan av Build A Bear. Saa det endte jo med at jeg ble nodt til aa vise Donna "the whole experience". Saa jeg fant min bamse, vi fikk den fylt, kysset hjerte og fikk en lyd i bamsen som sier "I love you". Til slutt lavde vi daapsattesten med navn Bamse, til ejeren "Unborn baby", stuffed by Mamma and Donna. Hehe.. The cutest bear ever! Donna er overbevist, og er naa ogsaa fasinert av Build A Bear. hehe.. Jeg har jo alltid sakt jeg vil ha bamsen og alltid sakt at mine barn skal ha en Build A Bear bamse uansett om de onsker eller ej, sa jeg lavde liksegodt en, saa faar de heller faa en til naar de blir eldre. No worries, Melanies datter Holly har jo 15 bamser, sae. Hehe..




Så bamsen som barnet skal ha med seg resten av sitt liv er lavet, den skal selvfølgelig få lov til å få noen flere bamser, men DEN bamsen er lavet av mammaen :)


Slenger inn bilde av min bamse som jeg fikk da jeg var liten, faktisk var jeg et par år gammel, som jeg fikk fra bestefar. Denne bamsen følger meg over alt også den dag i dag, så den har også vært i alle land jeg har vært i. Mærkelig hvor mye en bamse kan bety for en!


En veldig hyggelig dag, i en flott by. Er litt deilig aa komme utenfor London saa man foler man riktig er komt paa ferie, da det kun er "lokale" og oss. hehe, og ikke alle andre turister. Kingston hadde ogsaa alle butikkene som vi pleier aa gaa paa i London.


Vi kom hjem ca kl 1800 og er faktisk ganske trotte. Hehe... Fikk oss en kopp tee og snakket litt. Provde aa gaa opp aa se paa vaares baggage, men forelopig er alt naa pakket ut og ligger brettet paa sengen. Puha! Hehe..

Simon kom over, saa dro vi over paa "famous" Tesco (told by Donna) og kjopte Steak & Kidney Pie, som naa staar klar til meg. Si vi skrives! (Tesco vil jeg egentlig beskrive som Bilka og Obs!, men selvfolgelig mere spaennende varer! Hehe)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar