torsdag 26. mai 2011

Randers

Hei hei :)

Tirsdag middag satte jeg meg i bilen og kjørte mot Randers. Var innom Ikea og Ilva en tur i Århus hvor jeg hygget meg litt rundt og fantaserte og drømte litt interiør ol. Kjøpte ikke det store utenom noe små praktiske ting. Hihi. Ellers hadde jeg også planlagt det hele, slik at jeg var i Randers til kl 1600 til min vennine Malene var ferdig på jobb. Det var fantastisk og se henne igjen, det blir alltid så lang tid mellom vær gang, også fordi vi begge to har weekend arbejde, og ellers er noen travle damer, så derfor måtte vi ta noen uke dager sammen.
Vi satt bare og hygget og snakket, gikk opp på butikken og handlet Taco til aftensmad, litt chips og brus. hehe.. Hjem igjen og bare slappet av og koste oss utrolig mye. Malene og jeg er så utrolig like når det gjelder mat og hygge, vi trenger liksom ikke å si noe, for vi vil alltid det samme. Kvelden gikk iallfall utrolig fort med masse snakk, vi hadde masse og snakke om fra alle mulige verdensproblemer.

Onsdag måtte jo hun selvfølgelig på jobb, og jeg skulle liksom gjøre min hovedopgave 100 % ferdig. Jeg fikk også gjort det meste, men nei hvor er det vanskelig og si seg HELT FERDIG. Helt fornøyd og trygg på hovedopgaven er jeg desverre heller ikke, men den skal avleveres mandag kl 1200, så det er jo ikke så mye jeg kan gjøre annerledes nå! Må bare krysse fingrene, og dersom det skulle være helt galt, så har jeg kanskje lært litt av den til min re-hovedopgave? Men jeg har skrevet, og gått litt rundt meg selv iallfall i dag, tiden har iallfall gått veldig fort.
Malene kom hjem iallfall der litt i 1600, vi slappet litt av før hun tok en dusj også tok vi en liten gåtur ned i byen innom Sinnerup, også handlet vi en pizzadeig og lavde en tacopizza med gårsdagens rester. Kvelden her ble også tilbrakt i en deilig sofa, men noe godt TV bl.a Paradise Hotel. Hehe.. Og masse sjasing mellom oss to :)

Det har iallfall vært to perfekte dager, med total hygge og avslappning, akkurat hva jeg hadde behov for, og god snakk med en god vennine! Skulle så inderlig ønske vi bodde mye nærmere hverandre.


Sweetie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar